Å regnet det bara öser ner......

Vem har bestämt att det ska regna idag? Det strilar från en jämngrå himmel, men jag är på ett strålande humör ändå. Natten har varit bra. Vaknade av att jag frös om benen ett par gånger, men jag var för trött för att sträcka på mig och sätta på värmen. Får skylla mig själv. Sov till klockan 6, sen var det morgonkaffe och besök på den allmänna toaletten. Där hade någon haft fest i natt. Fullt med koskenkorvaflaskor. Hoppas de hade kul i alla fall. Hur roligt är det att sitta och dricka på en liten toalett, som inte är större än en garderob? Jaja, nu ska jag sätta igång munkmaskinen, ta en promenad uppåt gatan för att se vilka knallar som har kommit och senare....väcka P.

Kvällen tillbringade vi i vagnen.....P med sin nya kärlek, Mahjong. Han tycker bättre om henne för tillfället.

Själv satte jag på mig mina erotikdödare och kröp ner i bingen.

Nu på morgonen träffade jag på Göran, som säljer världens varmaste ulltofflor, och Madde som säljer leksaker. Kul att träffa på gamla kända knalleansikten igen. Livet är bra underbart ibland. Nu ska jag ut och leta fler bekanta. Syns snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0