Åh...soffan....

...om jag orkar. Gud va trött jag är. Fattar inte varför egentligen. Kan det bero på frisk luft eller kanske munkångor. Har varit till Erik och Millis och identifierat lite kött?!! Gick skapligt tror jag. Nu har myskläderna åkt på och tvsoffan väntar. Kommer garanterat att somna framför apparaten. Morgondagen ser lika ut som dagen som just gått....tror jag. Man vet ju aldrig vad som väntar. Men, jag ska packa för min minisemester i stugan. Då blir det lite roligare blogg tror jag. Ni vet...ormar, björnar, vargar och jordgetingar!!! Vi hörs i morgon då. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Millis

Han kan ju rida ^^ Så det var inte lika kul som jag hoppats. Kastade sig upp på hästen innan nån hann säga ett pip och travade gjorde han alldeles själv oxå ^^

2010-04-26 @ 23:06:03
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0