Dags ände.....

Jaha, då var dagen till ända då.....kan ju inte säga att vi slitit ihjäl oss, men det visste vi ju från början. Lugn och fin dag. Regn men lite uppehåll har det allt varit. 9 munksmetar har det blivit, varav cirka 1 blev osåld. Fortsätter det så här så blir det kattmat för vår del, skojade vi om idag. Kom på att Lillebror skulle bli skitsur om vi började lägga hans mat i blöt och drack vattnet som blev som buljong till lunch och tog det uppblötta till kvällsmat.

Thomas, här på bilden, säljer godis bredvid oss. Han håller på Djurgården. Jag fick bara blogga med hans namn om jag skrev om just Djurgården.....så nu har jag gjort det. I alla fall nämnt namnet. Mer behövs väl inte va?
Skickar med en bild på hur det kan se ut när man som kissnödig knalle kommer in på ortens allmänna toalett...och då var den här riktigt fin. En annan gång ska ni få se hur det verkligen kan se ut.

Nu ska vi sätta oss och göra klart vår hemsida inför premiären på Sveatorget på måndag. Vi ska ju börja med utkörning till företag och privatpersoner så det måste framgå tydligt vad som gäller. Om jag inte somnar av tristess snart så syns vi en gång till innan natten, annars får ni ha det bra och vi syns i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0