Drömmar.

Får man se ut hur man vill när man närmar sig 50? Säg ja!! Jag har alltid velat ha dreads....tycker det är så snyggt och så är det lite jag, radikalt. Eller hur? Igår när vi satt i bilen på väg hem ringde TV1 och sa: mamma, nu måste du skaffa dreads...för jag såg en kvinna i din ålder och hon hade det och det var så snyggt. Gissa om jag blev sugen....ojojoj. Så nu har jag fått något mer att tänka på. Har ju liksom tappat bort mig själv lite de senaste åren så det kanske är dags nu! VÅGA MÄNNISKA!!!!

Tar nog ett tag innan det blir av, men jädrar anåda...det ska bli.


Kommentarer
Postat av: Millis

Jag har också sett folk i din ålder som har dreads så det är helt ok att ha det!

2010-04-11 @ 21:53:57
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0