En minut......

extra fick jag sova i natt. 4.45 vaknade jag. Igår visade ju klockan på 4.44. Så det tar sig. Vad i hela friden ska man göra. Ska det fortsätta så här går jag nog under innan midsommar. Förslag någon? Men, just nu är det som det är. Jag måste jobba och det är inte så mycket att göra åt den saken. Dagen ser ut att bli fin. Vi ska stå på torget, som ni nog redan vet. Kanske stänger vi lite tidigare idag. P ska på sin badminton och jag skulle behöva städa lite här hemma. Skulle också behöva beställa hem glasburkar till marmeladen. Ska försöka hinna med det. Det börjar väl bli dags att koka lite sylt snart. Det börjar också dra ihop sig till biodling. I slutet på april skulle jag höra av mig till min bimentor. Några platshyror ska också betalas idag. Malungs marknad vill ha in sina pengar innan helgen. Så det är bäst att betala så vi får komma. Våryran i Falun vill också se lite pengar på sitt konto. Måste fixa det under dagens lopp. Vi hörs senare, gott folk.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Dra ner på kaffet och svart te, ev sluta helt, drick kamomollte till kvällen, sluta med socker, köp valerina natt..kommer jag på fler tips så hör jag av mig, kram

2010-04-14 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0