Hockeyfantaster.

Vet ni...jag är gift med världens bästa hockeytränare. Ja det är sant. Vid varje match sitter han i soffan och talar om hur alla skulle ha spelat. -Synd, han skulle ha varit högerskytt. Då hade han satt den där pucken. -Men va f...n håller dom på med. -Vilken jä.....la dommare. Konstigt att dom inte har ringt än och erbjudit honom ett välbetalt tränarjobb. Rögle har ju nyss bytt tränare. Varför ringde dom inte hit? Om jag skulle fråga så skulle svaret bli: Dom ringde, men vi ska ju ut med munkvagnen snart så jag hade inte tid. På fullaste allvar alltså. Nu börjar vi närma oss slutet på hockeysäsongen så det ska väl lugna ner sig...hoppas jag. Men....det är väl fotbolls-vm i sommar. HJÄLP...någon? Tar en nattmacka sen kryper jag ner i bingen. Jobb i morgon...mycket jobb men kul. Äntligen lite fart här också. Drar till Sandviken på marknad i helgen. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0