Idag då?

Hej på er. Idag ska det väl ändå bli fint väder. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Tivolit har halva priset på karusellerna idag, så det ska väl locka lite folk. Gårdagen var en liten besvikelse för de flesta knallar. Ingen sålde riktigt bra och några har till och med åkt hem. Vi som stannat hoppas på en bättre dag idag. Klockan 18 slutar det och då tar vi vagnen och drar ner den till torget. Vi har ju våra torgdagar måndag och tisdag. Det är bara att kämpa vidare. Natten har varit lugn...tror vi. Både jag och P vaknade av en riktig smäll. Det lät som en explosition, men när vi tittade ut såg vi inget och jag har åkt runt stan nu på morgonen och såg inget där heller. En till sak att göra före 50 ska ni få också. Jag vill åka Hurtigrutten. Det är en dröm jag haft länge och det ska väl inte vara så svårt att genomföra om man ger sig katten på det. Det är ju inte så långt dit och man kan ju åka bil eller buss dit, nu i asktider. Jag ska väcka P nu för jag tror att vi kan sälja lite kaffe till alla frusna knallar så här  tidigt på morgonen. Igår hittade de till oss. Många köpte både toast och baguetter...men kaffet går bäst. Vi hörs under dagen...om gud vill och linan håller.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

vill oxå åka....

2010-04-18 @ 10:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0