Kvällsrapport.

Så var ännu en dag till ända. Solig dag och skapligt med folk på torget. Har varit och lämnat årets första munkleverans hos goa Kerstin. Älska chokladmunk!! Har inte hunnit så mycket här hemma utan jag har haft en riktigt trevlig stund med prat istället. Det måste man ha ibland.....en paus för att få andas riktigt. Tack Kerstin. Lovade er att jag skulle berätta om fler önskningar före 50. Här kommer en till: att lära mig använda smycken. Egentligen är det lite samma som det där med klänningar...att jag vill lära mig att använda. Smycken är vackert...smycken är personligt och smycken kan tala om hur du är, hur du mår och vem du är. Jag SKA börja. Det kan väl inte vara så svårt? Nu är det dusch som gäller och sedan försöka sova lite. I morgon väntar en till dag på torget. Vi har väl inget annat att göra. I morgon ska jag också blogga lite mer. Lovar. God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0