Lång helg....

Varför måste alla helger vara så långa? Jag menar jul och påsk. Påsken är ju extra lång med nedräkning från skärtorsdagen. Man blir ju så fet! Nu har jag ätit godis från torsdag till påskafton, och än är helgen inte över. Gillar inte att byxorna börjar sitta tight och att man känner sig ful. Men....så såg jag på Så ska det låta igår. Där var Sarah Dawn-Finer (säkert felstavat) med. Hon är en stor kvinna, men så vacker och vilken utstrålning hon har. Då tänkte jag att det är inte omfånget som betyder något, utan hur du mår i själen. Så nu tänker jag äta mer godis och sen bara vara glad och lycklig. Då spelar det ingen roll hur många kilo vågen visar. Annars är det lugnt här. Kvällen gick i dumburkens tecken, vilken jag somnade framför. Skönt! Idag är det knytis hos Förstingen och hans fru. Blir nog gott, men lite stimmigt. Vi är en högljudd familj. Brukar vara helt slut efter våra sammankomster. Men det får jag ta. Alfons och Lillebror får, som ni ser på bilden, äta hemma. Det tycker nog dom är skönast. Synes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0