Mellanlandning.

Hej hej...nu är jag hem på en liten bloggvända. Har varit och tränat och så har jag suttit på torget en stund. Va roligt det är när allt kommer igång igen. Det är väl inte så många kunder så här tidigt på dagen, men vi hoppas på kö....haha.

Grönsakshandlarna är på plats med hela sitt stora utbud. De har ju väldigt fina grönsaker och frukter. Väldigt omtalade för sin kvalité. Så det blir nog till att inhandla lite nyttigheter innan vi går hem för dagen.

På plats var också Feryan...en av våra bästa stamkunder. Hon inhandlade , som vanligt, en kaffe och munk innan det var dags att gå till jobbet.


Sist men inte minst så är Abbe och Britt-Marie på plats...våra goa vänner och semesterkompisar samt knallegrannar. De säljer som ni kanske vet kläder på torget och på marknader. Nu har dom fått in massor av snygga nyheter. Kom och köp...det ska jag göra. Nu drar jag tillbaka till torget för att möta anstormningen på lunchen.....!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0