Nu räcker det....

...4.09 vaknade jag. Shitttt!!! Jag trodde att det var riktigt gamla människor som vaknade den tiden. Hur ska jag tolka det...att jag är gammal. Ja, det börjar jag väl bli, men 4.09!! Hade hunnit baka bullar och städat hela lägenheten innan någon annan vaknat...om jag velat. Nu låg jag kvar i sängen till 5.30. Alltid något. Om en stund ska jag skjutsa Virre till bussen, åka till vårdcentralen med mig själv och så stå på torget under dagen. B&B kommer och fikar på förmiddagen. De skulle ta en tur till stan idag. Kusen behövde nya vårskor. Idag ska jag också ringa bimentorn. Spännande. Snart börjar det....biodlingen. Ser mig själv knallandes omkring i vit overall med en sån där hatt med "flor" på. Det är jag det!! Och dom där syltburkarna jag skulle beställa, det ska jag försöka göra idag. Hörs om en stund igen. Nu är det kaffe som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0