Påskdagen.

Så var den här helgen snart över. I morgon åker alla barnen hem och kvar blir.....tystnaden och så jag och P. Dagen har varit riktigt slö. Har inte gjort någonting. Ja, lite mat fick jag ihop men det är också allt. Nu ligger vi i sängen och ser en gammal Die hardfilm. P sitter som vanligt och ser sin hockey. Gode gud, låt Leksand gå upp i elitserien så det blir lugnt någon gång! Eller.....det blir kanske ännu värre nästa säsong då. Jaja, den dagen den sorgen. Några har klagat på att jag bara visar bilder på TV1 och TV2. Så jag sätter väl in en bild på Skumberg och Försten också då. Annars hade jag tänkt ge dom ett eget blogginlägg vad det lider, men eftersom vissa inte kan vänta så.....Ha det så bra....i morgon lägger jag ner lite mer energi på min blogg så titta in då. Puss å tit!


Kommentarer
Postat av: Millis

:) Snyggaste studentskylten någonsin ^^

2010-04-05 @ 00:11:18
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0