Tidig morgon.

God morgon. Så här såg det ut på marknadsplatsen för en stund sedan. Det var inte många vakna kan jag säga. Skatorna och måsarna var de enda som förde liv. Men efter en stund började det röra på sig i bilarna och bussarna. De flesta sover ju i sina bilar. Man kan se fötter mot rutorna och imma på fönstren och då vet man att här gäller det att vara lite tyst. Jag har varit ner och torkat golvet i vagnen. Kanske får vi påhälsning av miljönissarna och då vill man ha fint. Annars har natten varit som vanligt. Vaknade först vid 23.58...och trodde det var morgon. Men jag lyckades somna om. Halv sex var jag i alla fall uppe och i farten. Idag verkar det bli bra väder. Så vi hoppas på många besökare och kunder. Igår var det ju problem med uppkopplingen till nätet, men idag ska det väl gå bättre hoppas jag. Tar med datorn på plats och försöker skriva lite under tiden. Går det så går det. Annars hörs vi i kväll igen. Ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0