Totalt finito.

Ja, då var men hemma för lite lunch då. Snacka om trött. Är det latmasken som stretar emot tro. Paltkoma brukar det visst också heta. Det måste nog bli en liten eftermiddagslur tror jag. Vi har gjort klart allt i vagnen. Skurat och fejjat, borrat och spikat. Allt är klart, utom golvet som vi tar i morgon, det sista vi gör. Ugnen står på plats och det blev trångt, men det ska nog funka. Nu väntar vi bara på att nissarna från miljö ringer. Vilket vi inte tror att de gör. Har nog glömt oss. Den jag pratade med igår skulle ringa någon gång under gårdagen......icke sa nicke. Inte en endaste liten pling från stadshuset. Jag väntar till i morgon bitti innan jag ringer och frågar vad som hänt. Hoppas bara att allt reder ut sig. Tog en bild på Erikssons tivoli, som nu är på rull. Sandviken nästa för dem också. Alla verkar tina fram nu. Härliga vår! Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0