Å så kom den sista dagen.

Morron.....Idag är det sista dagen i Rättvik. Natten har varit hård. Det var cruising fram till halv fem i morse. Gissa om jag är trött!! Det bilälskande folket tog nog ut det sista de hade nu när det snart är över för den här gången. En annan sak som talar om att det är slut är att de har tagit bort "min" bajamaja. Men jag klarar mig. Får gå på den allmänna istället. Nu ska vi köra sista rycket och ikväll packar vi. Vagnen får stå kvar här, eftersom vi ska hit på tisdagskul nästa vecka. Därefter är det Älvdalen och det känns onödigt att dra vagnen fram och tillbaka. Det har varit bra här i år. Vi är riktigt nöjda och kommer gärna tillbaka, men man är lite slut också efter så mycket jobbande.

Jag gillar den här lappen som satt i ett skyltfönster. Den är så "jordnära"...eller hur?

....och även om jag inte är någon stor bilälskare så tyckte jag att den här var en av de snyggaste. Den skulle jag faktiskt kunna tänka mig.
Nu ska det bakas munk här. Åker till västerdalarna ikväll och vi kanske hörs igen då. Ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0