Seg morgon.

Idag har jag ingen lust alls.....är trött och seg och skulle helst vilja ligga i sängen hela dagen och slötitta på tv. Men....det är jobbdag med allt vad det innebär. Inte vet vi heller vilken tid vi ska öppna. Tivolit börjar klockan 18 såg jag i tidningen. Det lär inte bli många människor hos oss förrän på kvällskvisten. Jaja...bara att gilla läget. Det är ju snart slut på munksäsongen och då lär jag få tid till allt roligt jag vill göra.
Jag har just skjutsat Virre till bussen och då passade jag på att åka till Vattenparken. Det är så fint där och ganska ensam får man också vara. Tog en bild på dimman som låg över vattnet. Det är väl fejkdimma, men vad gör väl det. Det är fint i alla fall.

Ska nog ta en dusch...kanske blir jag lite piggare då. Vill ha ledigt!!! Såg att Viran längtade till London. Det gör jag också. Det är ju ett tag kvar innan vi åker, men det är skönt att få längta lite också. Vi hörs under dagen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0