Trött å stressad.

God morgon. Igår kväll orkade jag inte blogga. Var alldeles för trött. Dagen hade varit full av munkdegar och det var mycket folk i faggorna. Det märks att det börjar dra ihop sig inför den stora dagen...cruisingen på tisdag. Fler och fler börjar rulla in sina ekipage och campingen är full. Snart börjar nog vildcampingen. Då kanske vi får sällskap på parkeringen. Jag riktigt gruvar mig inför tisdagen. Vet hur mycket jobb det blir. Stressad är jag också. Skulle behöva jobba mer med Sweet Home Dalarna. Ligger lite efter där känner jag. Vi har 200 kilo blåbär som ligger och väntar på att bli marmelad och det vill jag ha gjort NU. Men, allt har sin tid. Idag ska vi jobba sedan hem till Borlänge och fylla på lagret i buss och vagn. Dessutom kommer det över 800 kilo munkmix idag, men det ska Försten och Skumberg ta emot och bära in. Det ska komma under dagen.....och gör det inte det så ligger vi risigt till. Vi måste ha det inför tisdagen. Igår fick vi reda på att vår munkvagn ligger inom radien för en övervakningskamera här. Var tionde sekund uppdateras bilder från "vår" plats och man kan se allt som händer. Lite spooky är det, men kul också. Vi var in på den adressen igår och P satt inne i vagnen och tittade på bilderna medans jag stod utanför och vinkade. Nu ska jag fixa till mig lite och sedan är det dags att jobba. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0