1000-milaservice....

...haha, vilket skämt. Det blev inget av med det....idag heller. Vad är det för fel när ingenting blir gjort? Ska jag skylla på idrotten på tv? Eller är det ren lathet...eller något annat odefinierbart? Skit samma vad det beror på....det blev inte av idag heller. Dagen bara gick....tjopp sa det och så var det kväll...och då skulle vi ju hem till Gabriel. Nu var ju faktiskt det trevligare än att stå och pilla bort en massa ovälkomna hårstrån både här och där....Han gav mig ett sött leende...det får man inte av sig själv i spegeln när man kryper nära för att se pormaskarna som ska klämmas ut. Det blir mest grimaser av varierande art.
Jag tar nya tag i morgon....igen. Bara det att det är lite mer att göra....träning, akupunktur, banken, kaffe hos svärfar med fru, skjutsa Virre till sin mamma, leverera glögg och sen......sen? Wow.....sen är det ledigt. Då SKA jag göra den där servicen...lovar. Ska till och med prova att sätta fast de där lösögonfransarna jag köpte i Sollefteå. Ni ska få bildbevis på eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0