2011.

God fortsättning på er. Visst känns det friskt? Nytt år...nya möjligheter...ett helt oskrivet blad.....Vad spännande.
Ikväll har vi ätit gott, pratat i timmar och spelat Yatzy. Jag är ingen spelmänniska, men ett litet parti Yatzy kan jag faktiskt klara av utan att få spunk. P hade gjort papper att skriva resultatet på...Kerstin tyckte det var PRO-varning på storleken....eller hur? Jag håller med.

P hade en av sina mindre bra speldagar. Till en början var han kaxig...trodde på seger...som vanligt....allt eftersom tiden gick hördes det lite darr i skämten....Kanske insåg han att det var kört....Han skulle förlora. Arma stackare. Resultatet visades inte officiellt...men ni förstår väl när ni ser sista bilden...om jag talar om att det var P som satt i sekretariatet...

Nu ska jag strax sova. I morgon ska jag skriva om året som gått...om vad som var bra...och dåligt. Ni ska också få se bild på den största...och enda blombukett jag fick 2010. Jag är INTE bitter, jag talar bara om sanningen.
Än en gång: Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mr & mrs Toast samt lillmackan tackar så hjärtligt för den supertrevliga kvällen och den otroligt smaskiga supén.

2011-01-01 @ 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0