Att sova hemma.

Det blev som vanligt...det där med att sova hemma igen. Vaknade riktigt tidigt. Troligen var det för varmt i sovrummet....jag som tjatat på hyresvärden om att vårt element var så kallt. Nu fick jag igen. Har vänt ovh vridit mig hela natten. Kändes nästan som maran var där igen. Får väl ta en middagslur om det behövs senare. Men en sak var bra med sömnlösheten: Jag har kommit på två nya produkter till Sweet Home Dalarna. Det var bra. Så, nu ska de provlagas. Ja, inte idag kanske, men den här veckan iallafall. Kan säga så mycket som att det handlar om godis....till Alla hjärtans dag. Hoppas det funkar.
Idag då? Tja....vet inte så mycket annat än att vi ska börja planera för nästa säsong med munkvagnen, och försöka få ihop det med Sweet Home. Det var knepigt att pussla förra säsongen och nu har vi bestämt att vi ska vara mer förberedda inför nästa. Annars blir nog den här dagen ganska slapp. Det kan vi behöva.
Nu ska jag tassa omkring här en stund i tystnaden. P sover och jag ska ta lite kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0