End of part one.....

Nu är vi hemma igen. I och med det så kan man säga att vi har liiiite semester. Inga fler marknader i år...inget mer packande och kånkande på massor av lådor och munkmix. Dagen har varit bra. Om jag säger så här: I morgon måste jag koka blåbärsglögg....och blåbärsmarmelad med päroncognac....och helst lite rödlöksmarmelad. Vi är nöjda. Mest nöjda är vi över all reklam om oss själva som vi fått ut. När jag kom tillbaka till vår disk efter att ha varit och köpt kaffe, för övrigt det dyraste kaffe jag någonsin druckit, så mötte jag folk som sa: Sweet Home Dalarna.....namnet hade alltså satt sig.
Jag är jättetrött, så jag skriver mer i morgon. Ska somna till Trolltyg i tomteskogen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0