Förkylning och paltkoma.

Lördag morgon och det känns inget vidare. Riktig förkylning på gång. Det blir till att inhandla halstabletter och nässpray idag. Måste kurera mig inför hemresan i morgon och allt jobb som väntar i veckan.
Julmiddagen igår kväll blev som väntat....riltigt god. Det kändes så skönt att bara handla maten vi åt....inte stå och göra allt från grunden. Det smakade lika bra andå. Nu slipper jag tänka på att det bör vara hemlagat...inget dåligt samvete gnager. Köp maten och slipp stressen! Resten av kvällen blev det Idol på tv. Final. Jag ska inte uttala mig om vinnaren eller tvåan...har ingen koll på läget, så andra får säga om rätt eller fel person vann.
Nu sitter vi här vid köksbordet...jag och B. Vi väntar på att Anna ska vakna...när nu det blir. Sedan väntar en lugn dag...bara slappa...gå ut på stan en stund...och kanske prova att sätta på de där lösögonfransarna jag köpte.....(fattar inte riktigt vad jag gjort....lösögonfransar...på en gammal tant). Kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0