Fredag klockan 17....

....och jag, min idiot, åker till Ica för att handla. Hur många gånger har jag inte lovat mig själv att hålla mig från dessa massinköpande, stressade människor en fredag kväll? 100...säkert. Det var folk i varje hörn och alla ställde sin kundvagn i vägen för just mig!!!Vad hade jag på mig då? Täckbyxorna.....naturligtvis. Trodde jag skulle få ett svimningsanfall innan jag var ute ur byggnaden. Dessutom var det bara jag som hade täckbyxor på. Varför? Världens bästa plagg....ja, inte när man ska och handla då.....Bestämde mig för att leta på ett företag på nätet som levererar mat till dörren. Tittade som hastigast, men det ser inte ljust ut. Om det inte finns något måste jag lägga upp en annan strategi......måndag morgon brukar det vara ganska glest i hyllorna, så det är inget bra alternativ...tisdag morgon...klockan åtta...jag och pensionärerna. Det blir nog bäst så. Från och med nu ska det endast handlas på tisdagar. Hoppas det funkar. Påminn mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0