Hohoho.....

Vet ni vad det bästa med att vara tomte är? Det är att sitta tyst i skogen och på håll höra förväntansfulla barnröster...att veta att de snart kommer att upptäcka mig där bland träden. Det är nog jag som är mest spänd en sån gång.
Det gick så bra idag....även om det var lite kallt. Men med vadmalsbyxor och tjock päls på så var det inga problem. Barnen sjöng en julsång för mig och jag fick en kram av varje liten parvel innan de gick hem igen.

Nu ska vi strax åka till Lilla Thai i Kvarnsveden och äta lunch. Ni kommer väl ihåg våra vänner som öppnat restaurang....idag ska vi premiäräta där. Sedan blir det till att packa allt som ska med till Sollefteå i morgon.....och det är inte lite det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0