jaha....

...återigen kan jag konstatera att dygnet har alldeles för få timmar...och återigen kan jag konstatera att jag inte längre är 17 år och pigg. Nu sitter jag här...trött och stressad. Inte hann jag med allt jag skulle idag inte. Varje morgon har man hoppet uppe...eller kanske ska säga, tron på att man fortfarande är pigg och orkar hur mycket som helst. Listan som skulle betas av är visserligen något kortare nu, men det är fortfarande mycket kvar. Jag trodde ju att jag skulle vara klar med ALLT som ska göras till jul...innan jag åker till Fjalar. Nu får jag försöka intala mig att det faktiskt inte är julafton samma dag som jag kommer hem. Har nästan två veckor kvar.....eller hur?!
Nu är det hockey för P...ja på tv alltså....själv ska jag tröstäta en fylld munk...dricka lite onyttig julmust och sen i säng vad det lider. I morgon är jag tomte....klockan halv tio sitter jag på en stubbe i skogen och lyssnar efter glada barnskratt.....Hoppas de hittar mig innan jag fryser ihjäl. Lär nog rapportera så fort jag tinat upp. God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0