Jaha....vad ska jag göra nu då?

Lördag....semester...snöfall. Vad ska jag göra för att få den här dagen att gå då? P påtalade att det är sport på tv hela dagen. Det kan ju vara ett alternativ. Ett annat är att jag går igenom mig själv....Kostar på mig en 1000-mila service i hemmiljö. Låter väldigt lockande, och det blir nog det...om jag inte sover i soffan hela dagen vill säga. Hade nämligen en sån där bedrövlig natt igen. Vid tvåtiden var jag ut och vandrade, i snödrivor och blåst. Blåste ur hjärnan lite och gav mig själv lite jävlaranamma. Satt fint!
Nu är det iallafall kaffedags och så sätter jag på tv,n en stund. P och Virre sover.......ensam hemma, på sätt och vis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0