Lågt stående sol...

...och massor av snörök bestod vår hemresa av. Därav den lite längre tiden...6 timmar. Får väl duga...jag kom ju hem levande och det är det som är huvudsaken. Finns inte så mycket annat att säga om resan annars....lång...kallt och mycket trafik. Men en sak....sällskap...vilken skillnad det är att ha någon att prata med på långa resor.
Nu har jag halvslappat i soffan...tagit en macka....och så har jag sett på Dokument inifrån. Hallå....vilket bra program. Ikväll handlade det om en viss organisation, som det pratas väldigt mycket om i medierna för tillfället. Om jag inte vore så trött skulle jag skriva mycket mer om det ämnet nu...men jag lovar att ni ska få veta vad jag tycker morgon. Terroristattacker är ett annat ämne jag är för trött för att dryfta.....men i morgon...då ni. För en åsikt, det har jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0