Lång, snorig dag.

Hela förmiddagen har gått åt till att sova bort febern. Gick väl så där....Men att jag kan sova på dagtid är ett gott tecken...eller så betyder det att jag är totalt utarbetad och slut. Skit samma vilket...jag har sovit iallafall. Efter lunch var vi ut och tittade på lokalen vi är intresserade av. Kan gå faktiskt. Den var stor och ljus, rätt antal rum och läget är perfekt. Nackdelen är att det inte finns något kök och ingen dusch. Fördelen däremot är att det var avlopp framdraget till det rummet vi skulle vilja ha tillverkningen i. Det här tål att tänkas på...och så ska det diskuteras inom "styrelsen". Några veckor har vi på oss att tänka. Fortsättning lär följa.
På kvällskvisten åkte vi till Rättvik för att inmundiga lite traditionella julrätter hos svärmor och hennes Lasse. De har köpt ett hus på orten och det var stor husesyn. Snyggt...och stort.
Nu är vi hemma igen och jag har just levererat lite marmelad och glögg som ska till Dala-Järna i morgon. Hoppas på att få sova riktigt bra inatt så kanske förkylningen ger med sig. I morgon måste vi inhandla allt som ska vara till cateringen på fredag/lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0