Mindre snorigt.

Idag känns det mycket, mycket bättre. Tänk att det kan gå över bara på någon dag. Visserligen är jag lite snorig fortfarande, men ingen feber. Skönt, för idag är det mycket som ska fixas.
Jag började dagen med att skjutsa Bubblis till jobbet och Virre till bussen. Sedan var jag till vårt kvartersbageri och beställde siktkakor till julmackorna som ska göras i morgon. När jag ändå var där frågade jag om de kan tänka sig att tillverka Sweet Home Dalarnas egna skorpor. Vi vill ju utöka vårt sortiment och behöver något tuggbart. Har några spännande recept i huvudet och de var inte överväldigade, men sa att de måste tänka på det till efter nyår. Just nu hade de så mycket på. Inte blankt nej alltså. Vi får väl se vad det blir av det. Hoppas.
P sover....som vanligt, och jag ska bara dra benen efter mig tills han vaknar. Det snöar ute, är minus 5 och dagen blir nog bra....hoppas jag. Vi måste också börja prata med varandra om lokalen vi var och såg på igår. Det krävs nog många stötningar och blötningar innan vi kommer fram till hur vi ska ha det. Det är inget litet beslut....Ganska stort faktiskt......

Ljusa lokaler var det som visades för oss igår....

...och som ni ser finns det inte mycket till kök.....än. Bara tomt skal att fylla som vi vill....men det lär kosta. Tål att tänkas på.
Nu då...kaffe kanske? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0