Minus 17 och blåst....

...så jädrans va kallt det är. I morse var jag ut och tankade. Trodde fingrarna skulle frysa av. Skyndade mig sedan till Gustafs bröd och inhandlade lite mat- och fikabröd till faster som skulle dyka upp vid åttatiden. Det gjorde hon....och gissa vem som kom smygandes från sovrummet strax efter? P.....Kors i taket. Den tiden var det länge sedan han var vid medvetandet. En mysig morgonfika med mycket prat blev det. Vid tio drog faster till Kupolen för de sista inköpen inför jul. Själva åkte vi till Lavendel&Romantik med en leverans och därefter kollade vi in Toastkerstin som stod på stan för första gången. Hon har fått en kanonplats mitt i smeten. Hoppas många handlar av henne. Hennes toasts är de godaste jag vet.

Faster laddar med fika inför julklappshandeln på Kupolen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är ju hur go som helst du :) Tack för all support, det är guld värt, som jag ju tjatat om ett längre tag nu.. Att ha folk som tror på ens idé det behöver man ha runt om sig om det ska bli nåt av det.

2010-12-22 @ 07:23:45
Postat av: Anonym

Kram från ToastKerstin,glömde... :)

2010-12-22 @ 07:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0