Semest.......

....vad var det det hette nu då? Det där som en del...eller de allra flesta, har någon gång. Jajustja.....semester var det. Trodde ju att det var min tur nu...pyttsan. Idag kom det en stor beställning från Lavendel&Romantik. Gissa om vi blev glada. Det var inte väntat eftersom det är så nära jul. Trodde att de hade så de klarade sig. Så, nu har vi packat deras beställning.....levererat två påsar dryck och marmelad och inventerat lagret. Ska nog räcka en stund.
Annars då? Jo, dagen blev annars som väntat.....stressig. Träning hos sjukgymnasten....akupunktur hos densamme....hämtning av tomlådor efter cateringen...skjutsning av Virre till mamma och så fika hos svärfar med fru. Nu sitter vi här i mörkret. Maten står i ugnen och jag ska passa på att plocka ihop lite. Faster kommer en stund i morgonbitti. Då vill jag känna att det ser någolunda ut. Hon har aldrig varit här förut....kul ska det bli.
Nu ska jag äta, men återkommer senare igen. Ni har ju fått vänta på blogginläggen idag, så jag måste kompensera er lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0