Semester?

Har jag fått semester nu tro? All mat till cateringen är klar. P har just åkt iväg med det som ska till Falun och i natt ska han iväg med det som ska ätas i Borlänge. Ingenting ska göras före jul om inte det kommer en beställning på mer glögg från någon av våra återförsäljare. Det är bara en vecka kvar till jul, så jag tror det blir ganska lugnt. Så....det borde innebära att vi har semester nu. Vad skönt. Nu ska jag bara småplocka inför julen...gå igenom julklapparna för att se så de är klara och städa lite på kontoret. Med andra ord...ledigt. Det var en passande dag för det också.....snö, snö och snö. Det vräker ner och allt blir ännu finare.

Nu ska jag koka mig lite kaffe....bädda rent i sängen...städa badrummet, men först ska jag gå runt och tända en massa ljus...få lite stämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0