Sollefteå.

Vet ni hur mycket roligare det är att åka hit med sällskap i bilen? Tusen gånger bättre!!! Kom hit strax efter fem...snabb rundvandring inne på Lindex. Gissa vad jag köpte? Tro det eller ej....lösögonfransar. Fattar ni...lösögonfransar...hahaha. Det ska bli SÅ spännande att sätta fast dem, eller rättare sagt...leta efter dem på kinderna eller på golvet. Kommer aldrig att funka, men kul ska det bli.
Nu sitter vi här i en varm och mysig lägenhet och kollar tv. Magen är mätt...gjorde som alla andra Sollebor...åkte till Shell och fikade!!! Ansjovismacka! Innan vi åkte tillbaka till Anna guidade hon oss till den högsta toppen här....Hallstaberget. Vilken utsikt! Bilden är lite suddig eftersom jag tog utan blixt, men ni får se den ändå...utsikten över stan. Nu...slappa efter en lång bilfärd. Hörs i morgon.


Kommentarer
Postat av: //barbro

Välkommen till min landsända... nu har du "bara" 43 mil till mig i Arvidsjaur... näst gårds.. :-)

2010-12-10 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0