Tro´t eller ej....

...men här sitter jag. Klockan är 00.49!!! Vad jag gör uppe? Jo, det var så här....P slängde ur sig något när vi gått och lagt oss: Vi kanske skulle ha en webshop.....????!!!! Är du inte klok, sa jag.Har inte vi nog, som har två företag redan? -Vad skulle vi sälja i den? Bara det där att jag direkt frågade vad vi skulle sälja i den gjorde mig lite fundersam på min egen inställning till hela saken. Jag sa inte blankt nej alltså. Sedan var vi i full gång.....Vi kan ju inte sälja bildelar...för vi kan ju inget om bilar....vi kan inte heller sälja smycken och damkläder...för det kan vi inte heller något om. Jag sa att det man ska sälja måste vara något man tycker är roligt...inte tänka på om det kan ge någon utdelning. Är det roligt att jobba med, kommer det förr eller senare att ge resultat. När vi spånat fram och tillbaka en bra stund hade vi några bra förslag. P somnade på direkten, glad och nöjd. För mig blev det tvärtom.....klarvaken, full av energi och idéer. Så...jag sitter här och har min egen lilla brainstorming....jag och katten. Måste ju få ner allt på papper....i morgon kan det vara glömt annars. Måste bara erkänna en liten sak.....jag tjuvåt en skinkmacka också!!! Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0