Väckarklocka.

Kan inte komma ihåg hur många år sedan det var som jag vaknade av väckarklockan, men idag har det hänt. Vilken känsla. Visserligen var jag vaken tidigare, men lyckades somna om.
Nu har jag skjutsat Virre till bussen och satt på kaffevatten. Vad dagen har att erbjuda återstår att se. I mitt horoskop för dagen, stod det att jag skulle se upp för konflikter med familjemedlemmar....får väl passa mig då...vara snäll.
Ska packa tre påsar och en kartong med marmelad och knäckebröd som är beställt och ska hämtas idag. Sedan bör vi ta oss i kragen och åka och titta på lokalen som vi kanske ska hyra. Som jag skrev tidigare så börjar Sweet Home Dalarna växa ur kostymen och vi behöver något större. Nu tror jag inte att lokalen vi ska se på är riktigt bra. Det fattas nog golvbrunn och det blir dyrt att ställa i ordning, men man vet ju aldrig.

Visar er en bild hemifrån Anna. Jag tror den är tagen strax före vårt julbord. De ser för pigga ut för att ha paltkoma...vilket vi alla fick efteråt. På bilden är det B, Petra, Henke och Anna.
Nu ska jag ta lite kaffe och sedan åka till pappersgrossisten och köpa påsar. De öppnar klockan 7.30, så jag hinner fika lite först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0