Varför känns det....

...ibland som att dygnet har för få timmar...och ibland som att dygnet går såååå långsamt? Idag har det varit segt. Ingenting har jag fått gjort efter tomtningen på förmiddagen. Luften gick ur....Har suttit och nickat till i soffan. P gjorde det enda rätta och lade sig ner åtminstonde. Själv satt jag säkert med öppen mun och dregglade...och snarkade....
Bubblis kom förbi och bytte kläder. Hon skulle med jobbet och äta julbord. Är faktiskt inte avundsjuk för jag har just ätit o´boy och smörgås.....minst lika gott.
P ska på hockey...själv ska jag väl försöka mig på att packa igen då....kanske lyckas jag den här gången.....Annars får jag väl klara mig utan ombyte i Sollefteå....det går det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0