Varför.....

...har soptippen stängt en nyårsafton? Jag skulle ju dit i morse. Min älsklingsplats på jorden. Men, kattsanden får väl vänta till det blir riktig vardag. Lämnade tidningar och pantade flaskor på Ica istället.
Idag är det en dag som jag gillar bättre än julafton. Det är en dag som känns fräsch och hoppingivande. Nytt år väntar runt knuten och det ska bli sååå bra.
Toastkerstin och hennes Ove kommer hit ikväll....Hallonparfaiten står klar i frysen...oxfilén ska pareras..potatisen fixas...såsen gjorde jag igår, så den får stå och mojja till sig. Gud va gott det ska bli.
Men först ska vi köra Virre till Falun...inhandla servetter och lite nattsnacks....
See you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0