Värsta jag vet...

...ja, iallafall något av det värsta jag vet är att slå in julklappar....det har jag redan sagt.....men vad gör man när man finner sig själv, sittandes vid köksbordet och slår in Virres julklappar....för att han inte kan!!! Curlingstyvmorsa eller?
Skulle köpa klart klapparna idag...hahaha...vilket skämt. Det blev bara Virre som fixade sina......på ca 20 minuter. Vad är det för fel på mig?? Nu har jag tappat kontrollen totalt. Hjälp!
Ska svänga över till Försten med fru och titta till katterna. De har fortfarande inte kommit hem från BB, men det ska nog inte dröja nu. Han var lite dålig på att äta och så vill inte gulsoten ge med sig riktigt. Hoppas på hemgång imorgon eller på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0