Å jag städar och städar....

...och kommer aldrig runt. Felet jag gör när jag är på städhumör, det är att jag tror att jag orkar mer än jag gör. När det spritter i städnerven då tror jag att jag kan städa garderober och köksskåp samtidigt som jag tar den "vanliga" städningen. Resultatet: kaos. Det är nog därför jag fortfarande harvar runt här hemma. Ännu har jag inte kommit till badrummet och sovrummet.....började nämligen städa inne på kontoret bland papper och pysselsaker. Timmar tog det. Nog för att jag är klar nu med det...och är riktigt nöjd, men hur ska jag få ork till resten? Ja, klockan är bara halv fem så det ska väl gå.
I morgon blir det biodling om vädret tillåter. Min bimentor ringde och undrade om jag kunde......Nu ska vi ta ur honungen. Vad spännande det ska bli. Jag kör på här jag då.....så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0