Färdig!

Ja, den här gången är jag inte totalt färdig, som jag brukar. Vi är färdiga med uppvägningen av 250 kilo munkmix. Skönt. Samtidigt passade vi på att plocka ihop lite nere i förrådet. Det behövdes verkligen. Efter den stora festivalen såg det ut som.....ja ni kanske kan tänka er. Det behövs en rejäl städning där nere, men tills vidare får det räcka som det är nu. Bussen är packad och det är bara våra personliga saker som ska med i morgon bitti. Vi åker vid sju till Rättvik och efter det åker vi direkt till Furudal. Har aldrig varit där men det är värt att prova. Det var de som ringde och frågade oss om vi ville komma. Inget som händer ofta kan jag säga. Oftast får man ringa och försöka få platser själv, och det kan vara nog så svårt.
Jag skulle berätta om vår minisemester. Nu i sommar har vi ingen tid för nöjen, men det som håller en igång är om man har något att se fram mot. Vi kom på att vi skulle försöka få ihop så många som möjligt från familjen och åka till London över en weekend när säsongen är över. Jag har aldrig varit där och det verkar som en lagom lång resa när man är helt utarbetad. Som det ser ut nu så blir det jag, P, Virre, Bubblis, Matheus, Skumberg och Fjalar som åker. Försten med fru har ju lite annat att tänka på.......Lite senare i vinter åker vi längre, men efter Rättviks marknad i oktober blir det England.

Nu ska jag plocka ihop lite...försöka få det svalt i lägenheten...haha...hur nu det ska gå till. 29 grader är det just nu. Och så ska jag lägga mig och somna framför tv,n. Hörs i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0