Håhåjaja...

...jag är fortfarande förbannad på den där griniga gubben. Undrar hur dagen blir. Vi har bestämt att vi kör på som vanligt tills det händer något. Just nu åker gubben runt till sina vagnar(han har 6 st här) och fyller på med nya varor. Själv sitter jag i vår lilla munkvagn...äter macka och dricker gårdagens kaffe. Natten har varit lugn, som vanligt här. P sover fortfarande och det ska han göra så länge han kan tycker jag. Vi behöver inte öppna förrän om flera timmar. Jag har inte några bilder att visa er. Det är ju mest grus och bilar här, men jag ska visa er bilder som jag tagit tidigare i veckan.

Den här bilden är från Vattenparken. Ni har ju fått se Liljekvistska och Sveatorget. Nu har jag kommit på att jag kan gå i Vattenparken också. Den är stor och det lär bli många vändor dit.

Den här Batmanbilen kom åkandes förbi oss när vi var i Rättvik i tisdags. Vi har sett den förr, i Älvdalen, men den kan visas hur många gånger som helst. Lär kosta flera miljoner och drar massor av bensin. Visst är den snygg?
Nu ska jag vandra omkring här på området lite. Finns inte så mycket att göra, men snart lär det börja dyka upp lite folk som ska fixa sina bilar inför dagens tävlingar. Vi får väl se hur det går med gubben och allt....jag rapporterar. Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0