Hemma.

Ja det kunde vi inte tro när vi åkte i morse...att vi skulle komma hem till kvällen. Men det är nämligen så att vi sålde slut på nästan all dricka så det är redan dags för påfyllning. Vi visste ju att vi skulle behöva hem någon gång och fylla på förråden, men inte att det skulle bli så snabbt. Lika bra är ju det...att få det gjort nu. P är och handlar och jag har diskat munkdisken. Lillebror är salig över att vi redan är hemma igen. Dagen har som sagt varit kanon. Massor av folk och massor av försäljning. Jag fick äta min lunch klockan 18 ikväll. Det säger väl allt. Fördelen med att vara hemma är duschen. Solen har legat på hela dagen och jag skulle behöva en klädnypa för att inte känna min egen doft just nu. Isch!! Har haft kontakt med Duvnäs under dagen och de kan meddela att bina mår utmärkt och har redan satt igång sitt arbete. Det har varit full aktivitet hela dagen. Nu är det tvagning för min del....sen sängen och kanske somna till en dålig film. Hörs i morgon då. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0