Idag vill jag inte....

...vara 17 år. Gud va drygt det måste vara att vara på festival. Vi är helt slut nu. Alla är griniga och trötta, men nu är det i alla fall sista dagen. Igår var det fullt spett i vagnen. Köer, köer, köer. Jag tyckte att jag hade gjort världens största lager av mackor, men de tog slut. Så idag är det bara att börja från början igen.

Måsarna har också fest. Det finns mycket gott att smaska på för dem. Bubblis sätter lite fart på dem genom att springa genom hela hopen tidigt i morse. Klockan var strax före fyra och vi var på väg hem.

Jag och Bubblis gick hem med cykeln medan de andra tog bilen. Vi blev lite sena och då hade gänget "somnat" i trapphuset i väntan på nyckel. Nu kör vi för sista dagen i år. Skönt att det snart är över. Behöver semester!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0