ja dé e måndag morgon......

...å mitt huvud känns så tungt.....Nehej då....jag är hur pigg som helst. Har varit till soptippen med skräp. Urkul, som vanligt! Undrar när de erbjuder mig jobb. Hoppas varje gång jag är där, men icke då. Idag är det mycket på. Packning inför veckans bravader. Rättvik på tisdag och Motala resten av veckan. Vi kommer hem sent på söndag kväll/natt. Då blir det sova och sedan ska vi hämta hem våra bin på kvällen. Fattar ni vad spännande det ska bli?
Igår kväll var vi till Bubblis och Matheus på mat. Tacos! Underbart gott. Vi åt som grisar och sedan orkade vi inte mer den kvällen. De har fått så fint i sin nya lägenhet. Om något skulle få mig att flytta till Falun (kommer aldrig att hända) så skulle det vara en lika fin lägenhet som de har. De kommer nog att trivas bra där. Nu ska jag hitta på något att göra!!!! Behöver inte hitta på, det är bara att läsa dagens lista över göromål: Beställa burkar till marmeladen, beställa jordgubbar och åka och hämta dem samt rensa och frysa ner dem, köpa ny laddare till min kamera (den gamla har fått fötter), gå till banken och sätta in pengar till räkningarna, köpa en bag för mina reskläder/jobbkläder och så ska vi packa bussen med allt som måste med under veckan. Så...jag sätter väl igång då. Hörs när jag tar en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0