Jag älskar bajamajor!

Ja det är faktiskt sant. När man är ute så här och dessutom riktigt morgonpigg, som jag är, dä vill man ha direkt tillgång till en toalett. Är så trött på att springa omkring kissnödig på morgnarna och vänta på att de allmänna toaletterna ska öppna. Därför blev jag så glad i morse när jag vaknade av att det kom in en lastbil på grusplanen där vi står. Han lastade av fyra rejäla bajamajor. De ska vara till Classic car week men jag kan tala om att den som var först att inviga den var jag. Så fort bilen svängt om hörnet var jag ute ur bussen och framme vid dörren på "min" bajamaja. Gud va bra! Nu behöver jag inte fundera vart jag ska ta vägen längre.
Idag väntar vi in vädret. Om det ser ut att bli regn hela dagen åker vi hem till Borlänge för att ta en dusch och för att byta operatör på våra mobiler. Tack å hej Telenor....eller, inte tack utan hejdå. Ska bli skönt att få något som fungerar istället. Vi tar Telia. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0