Lite mycket är det....

...just nu. Sitter här och ska strax väcka alla andra. Vi ska till Duvnäs och koka marmelad. Det ska bli roligt, men när jag försöker få ihop tiden framåt så inser jag att det är väldigt svårt att få den att räcka till. Idag: marmeladkokning, måndag: till Ikea och vara smakråd åt Bubblis och Matheus, tisdag: Tisdagskul i Rättvik, onsdag: Furudals marknad, torsdag: Töreboda för inköp av bikupor, fredag: Målning av bikupor, lördag: Hämta mina bin. Efter det är det bara två dagars "ledigt" då vi kan städa och packa vagnen sedan är det jobb varje dag i 18 dagar. Åh, sköna höst vad jag längtar efter dig!!!
OK, det är så det är bara. Inatt har jag varit till Falun en sväng. Bubblis och Matheus hade lånat vår bil för att åka till Enköping på bröllop och eftersom vi behöver bilen idag så hämtade de upp mig vid tvåtiden i natt. Jag lämnade av dem och så åkte jag hem. Det var mycket folk ute vid halv tre. Alla krogar hade väl just stängt. Jag hade dessutom svårt att somna när jag väl kom i säng....så här sitter jag....halvtrött och seg. Blir nog pigg vad det lider. Jag tar inte med mig någon dator till "landet". Den är så seg där att allt tar mycket längre tid. Ni får en utförlig rapport när jag kommer hem istället. Ha en bra dag...det skulle visst kunna bli värmerekord!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0