Morgon i Motala.

Gomorron på er. Klockan är kvart i sex och jag är uppe....som vanligt. Inte en själ mer än jag har slagit upp de ljusblå. Natten har varit lugn.....väldigt lugn. Har inte hört ett ljud. Det är annat det än Peace&Love eller någon annan festival. Här är det sömn som gäller. Vädret verkar bli kanon. Det är så att jag gruvar mig redan för att stå i denna glödheta munkvagn. Men vad ska man göra? Det är bara att köra på det. Idag hoppas vi på ett fungerande elverk och mycket munksugna människor. Vi lär väl höras ikväll igen.

Utsikten från vagnen är av det lite annorlunda slaget för vår del. Mest bilar och så alla människorna som skruvar med dem. Högtalarna har vi rätt in i vagnen, så vi hör allt.

Kvällsmaten gick inte av för hackor. Finns det något godare än att grilla en fin sommarkväll. Visserligen var vi jättetrötta när vi åt, och det blev sängen ganska så fort, men gott var det.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej hopp. Sitter och läser din blogg och blir imponerad av erat tuffa tempo.

Skulle gärna velat vara där i Motala oxå med alla folkracebilarna, har ju kört själv för hundra år sen och det var såå kul:)men vi åkte hem och nu tittar jag ut på regnet som häller ner här på Hushagen.

Ha det gott,just ja, vi kanske syns i Rättvik nästa vecka.

2010-07-22 @ 11:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0