Poliskontroll och en repris...igen.

Läget: Förbannad...på griniga gubbar. Han kom väl idag igen, den där gubben som inte vill att vi säljer läsk. Va förbannad jag blev. -Kom inte till oss och klaga, sa jag. Gå till ledningen istället. Jaa, det ska jag göra, pep han. Ni har alldeles för billig dricka. Det tycker inte vi. Vi tycker att vi har rimliga priser. Det tycker också flera av våra kunder vi haft idag. Många har sagt att vi har humana priser, och menat att vissa andra här har för dyrt. Gubben drog iväg efter att både jag och P käftat emot. Sedan dess har vi inte sett honom. Fortsättning följer....var så säker. Jag tror jag får en hjärtinfarkt sa jag till P. -Då lever inte gubben länge till blev svaret.
I morse åkte vi in till Linköping och köpte mer dricka!!!! Efter vägen stod farbror polisen och hade blås och körkortskontroll. Vi klarade oss...konstigt nog med vår otur. De hade säkert hittat något fel om de letat. Nu har vi ätit pasta karbonara...med säkert 0,5 % skinka i. Bussen väntar. Sover nog lika gott i natt som natten före. Sov gott. Syns i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0