Städdag?

Ledig dag...vad göra? Egentligen skulle jag vilja slappa hela dagen, men det kan jag inte. Varför? Det ser ut som en bomb har slagit ner här hemma. Under hela Peace&Love har jag haft folk här. Fem stycken och alla har varit tjejer mellan 21 och 26 år. Ni förstår ju själva va? Det har legat, och fortfarande ligger, saker överallt. Det är smink, smycken, kläder och gud vet vad. Hela hallen är full av skor och jackor/tröjor. Disken växer för ingen ser den och badrummet är fullt av handdukar och mascarafläckar i handfatet. Jag bara måste ta reda på allt idag om jag ska må bra resten av veckan. Egentligen hade vi tänkt åka till stugan och klippa gräset, men det får vänta till i morgon. Jag bara måste ha det städat hemma för att må bra. Så nu tar jag ett krafttag och fixar lite, sen ska jag njuta resten av dagen. Vi hörs lite senare.

Soltorgsparken tidigt i morse. Inga festivalbesökare finns i buskarna längre och det är städat och fint.


Kommentarer
Postat av: brittmarie

vad du är duktig,vilken ork du har !

2010-07-07 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0