Tillbaka, men fortfarande trött.

Jaha, då var jag tillbaka då. Att jobba en hel festival tär på krafterna. Känner mig fortfarande som ett utskitet lingon...ursäkta uttrycket. Varje å säger man aldrig mer, men lik förb.....står man där nästa år igen. Det tar tid att komma igen och idag har vi varit till Rättvik och jobbat. Det har varit Tisdagskul och det gick väl sisådär.....Igår var det biodling för hela slanten. Min mentor ringde vid nio i går morse och undrade om jag kunde vara där vid 11. Självklart sa jag och slängde mig i bilen. Snabba ryck. Det roligaste av allt är att det börjar bli honung nu. Ramarna är tunga och glänsande. Spännande. Tyvärr ser det ut som jag skulle bli utan egna bin i år. Det är jättesvårt att få tag på, men jag hoppas. Nu har jag skjutsat P till Falun. Han ska se fotboll.....!!!! Hämtas vid matchslut. Själv ska jag ta en dusch och fundera på om min krånglande mage har med den konstiga maten vi åt efter vägen hem att göra. Jag som tål allt. Mysko. Hörs i möra då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0